BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 4, 2010

2 in 1 story

ENTRY ini mendiskusikan (wow! bahasa xtahanla) , tentang apa yang berlaku pada hari ini , LUSA paper LAW240 aku tak prepare apa apa pun lagi.. haishh,, kenapa laa malas sangat ni..tapi takpelah..i will try my best for this paper.. it does not kill us but it will kill if we do not kill.. carry mark best laa sangatkan.. tapi aku kisah apa.. buat yang terbaik jela.. 2 in 1 story bermula, dulu aku hate giler berBLOGGING sebab aku tak nmpk apa kelebihan dan kekurangan berBLOGGING ini.. sejak two menjak ni.. PKA dilanda demam berBLOGGING, aku menjadi tertarik dan perasaan ingin buat tuh mencurah2 & membuak2..BLOG yang baru diwujudkan ni pun tak menarik mana pun.. just mengisi masa lapang ..memang LAW240 xterbaca laa kan..tapi aku akan bayar balik masa itu malam ini dan esok. INSYALLAH :)

0 dari engkau: