BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 6, 2010

After Pressure :)

"After Pressure :)".nice entry right? hee..ok..we start with the examination of law, hari ini aku bangun awal sangat pukul 6.30 am untuk preparation for subuh + studying law..aku tidur dekat KAPAS113 dengan Ahmad Imaduddin :)...kami lepak almost 8 hours on that room..question and answer began between us.. dia tanya aku pasal Malaysian Legal System, aku tanya pasal Takaful kt dia.fuhh~ memang kelam kabut laa kami..nway 10kiu buddy :)..time passed so quickly  and so are not flexible..dupDAPdupDAP jantung kami, suddenly sudah pukul 2.00pm. cehh kami masuk laa ke Aspiration Hall dengan perasaan yang bercampur aduk..tengok angka giliran dan duduk laa dengan senyap~! isi laa segala particular yang perlu..dengarje Pengawas Peperiksaan bagi arahan "you can see the question now" terus aku bukak section c. the hard part..ALHAMDULILLAH..apa yang aku baca masuk..so aku gorenglaa dengan berbekalkan apa yang aku baca..campur aduk section tuh dengan section ni..hehe~! tapi takpelaa paper dah tamat..so Madam Noorimah,,nak A+.then after the paper, me,yana,tiah & ismith go to Mcd to remove pressure..sangat syiokk~!..then after that balik laa..penat sangat nak relax puas2 :)..layan gambar :)

gift of nature..a friend is like the contents of the nails
:)
in love with: yana,ismith & tyah

0 dari engkau: