BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 25, 2010

5 things in mind now!

1st:UiTM Dungun
lagi beberapa hari mahu newyear! so dengan itu bermula la journey semester ke4, huh..kene fokus banyak! baba kata kawan aku FUCK dalam sem4.. maksudnye
F-fokus
U-untuk
C-capai
   K-kejayaan

dalam semester hadapan la..haha..i love you guys..


2nd:freundschaft
masing2 sudah buat hal sendiri~ masing2 sudah menjadi warga asing dinegeri org! haha...cuti baru dapat jumpe, kalau xde cuti dalam kalendar mgkn xjmpe la.haha...
bilalah dapat keluar lagi mcm yg sblum ni! huhh~! 
mood: menanti,menanti & terus menanti!!


3rd:kamera dslr
bab2 ni sangat sensitif sekarang ni! huhh..sebb aku tak boleh tidur malam bila teringt akan kamera ni..apa effect dy kt aku
berat= turun 2kg
tinggi= maintain laa
topup= tak topup, 2 minggu lebih..asyik S.O.S haha
kucing= mungkin bert turun ckit, sbb lpe bg mkn!
tv= xlalu tgk n reason lain sebb malas g bli battery utk control sbb dh wengg bateri tuh! haha
nafsu: nafsu kamera semakin membuak2 sehingga nafsu lain ditolak tepi!
huhh,, bnyk ag actually tp sokey laa!! 4 flat first then camera dslr! yeay! fighting!



4rd:cupcakes
ok cupcakes menyusul selepas kamera! kenapa cupcakes eh..sebb cupcakes tuh sedap weyh! huhu..
suke sebb:
1- corak + design
2- kecik + portable (ngee)
xske bila :
beli kena guna duit sendiri.HAHA

khas untuk ibu saya:
"beli cupcakes 1 dozen"
wee :)


5rd: carefour,giant,jusco o tesco?
xtaw nak shopping barang + perkakas untuk dibawa blik ke dungun tuh dekat mana..
IF...
carefour: humm, xske ahh sbb brg dy x tersusun nicely but mak aku ske sbb dekt
giant: grr, ag ahh merepek..even pernh keje kt situh tp xrasew ke brg dy mahal but bpk aku nk g sbb nk g jmpe kwn dy keje kt situh..
jusco: malulaa sebb aku ramai sgt aku kenal tp brg dy jual wow agk branded jugk laa.haha..(dungun je kot fahmi) but bpk aku xske sebb thu je laa kan parking kt ioi tuh!
tesco: wekkkkk....but mak aku nk guna kad kumpul mata point! eiuw..
dilemma! habis meyh!!

ayah + ibu:
"jusco bukit tinggi tuh best giler laa,JOM wee =p"



huh..dilemma! tp tak kesah laa mane2 pun boleh...


sekian :)





4 dari engkau:

cik fara said...

beli jeeeeeeeeeee lah dslr tu!

fahmeeasyraf azhar said...

farah..aduh kene thu function.huhu :)

qilamahadi said...

ehhh kawan cik fara kita ehh

fahmeeasyraf azhar said...

cik qilamahdai|:yeeeeeeeeeeeeeee :) HAHA