BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 7, 2011

05/03/2011

lama dah rasa x update blog..
huhh biasela..bila dh sibuk dengan kuliah + kerja2 mmg kita
xsempt nk buat apep un even makan pun..
ok lets kite story sikit dengan TARIKH diatas..actually
tarikh tuh aku dan pusat kecemerlangan akademik telah berkunjung ke UiTM AMBS,Bukit Besi untuk sesi tutoring dengan bebudak PRA DIP~ memang fun laa kan...so mari kite saksikan kronologi sebelum tibenye 05/03/2011 itu~

03/03/2011
aku,zul,aboh pergi membeli barang untuk keperluan di bukit besi.kami habiskan around rm400 dekat mesra mall..motif nak g sana sebenrnye,,nk main boling hahah...kalau x mmg dh g pok eng ting je sebb dekat an~ haha..tp xpelah sambil menyelam minum air ;) ..

04/03/2011
aku text bebudak TOT DUSUN + coursemate aku suh datang bilik gerakan dan balut hadiah + meeting kali terakhir sebelum 
berangkat ke UiTM AMBS ;)..malam yg ak buat meeting tuh ad forum plak dekt stadium..yg xleh blah nyer itu program wajib universiti so ckp pasal wajib mmg laa kene g sbb nk ambik merit~ haishh nk kolej pnye pasal kne laa g!! heee ;)..time untuk balut hemper!!
aku tabik springglaa!! cara amat dengn auf balut hemper cm balut hadiah! haha...bgus ahh krg..bakat terpendam!! 

05/03/2011
semalam x salah aku,aku briefing dekat drg suh kumpul kul 6.45 dan nk bertlk kul 7..tpp drg kul 6.45 bru bgun..tolak kul 7.30..aduyaii~ sedih betul!! tp tkpelah as long drg dtg pun dh oke! kterunk tlak pun sblm kul 7.30 (walaupun 7.28 dah)..kire okelaa kan! haha..ok..smpai kt bukit besi tuh, aku tgk bebudak pra dip ni dh berkumpul..*tepuk tgn laju2*..haha...aku bgikna nama kmpln drg ni kepada nama2 sayur yg old skewl cth petai,jering,taugeh dll.haha! .aku letak auf,amat n abg ngah as ketua fasilitator~ alhamdulillah korg berjaya~ insyallah krg boleh jadi the next president! -amin-
ok skrg kitew layan gmbr jelaa..malas dh nk ckp bnyk! hahah
ape2 pun program kami berjaya! alhamdulillah !


the kangkung,the taugeh,the pegagag, the buncis
;)


superb! 
dr kiri: yana,solehah,auf,me,falah
 the fasilitator ;)


woot2 ..gambar passport (amat je) haha 
kami gila gambar
;)


fasi yang keletihan 
;)


auf ..hang mmg leh jadi aerobic instructor..berpartner dgn ayie! haha
:)

TUTORING BUKIT BESI 
05/03/2011
CREDIT TO THEM:
imad
izzati
tyah
falah
zul
shazira
auf
nazmi
faiz
sulha
ayie
intan
nurul
maznah
ayu
amat
azrai
azri
alya
qyai
fatin umirrah
fatimah
nasiruddin
hazlinda
yana
amanina
syafiq
fatin syafiqah
emma
solehah
alang

thnx so much ye ;)

1 dari engkau:

eikha said...

bestnye weyhhh. pape hal pegi la ke my blog.